Happy treasures - Kringloopvondsten

Happy treasures - Kringloopvondsten #1

Kringloopshoppen is heerlijk: je vindt er soms de mooiste items voor heel weinig. Met een geluksgevoel loop je naderhand dan ook weer naar buiten ;-) Deze maand heb ik zelf 3 leuke kringloopvondsten gedaan waar ik zelf helemaal happy van werd. 




Onder het mom 'vaasjes kan je nooit genoeg hebben': een wit schattig vaasje (€0,80) met dunne, subtiele bloemen erop. Staat leuk op een groot dienblad met een verzameling andere vaasjes. Of met een paar kleine lieve bloemen er in want door zijn simpelheid is dit vaasje van zichzelf al een eyecatcher.

Ik hou van bijzondere snuisterijen zoals dit schilderijtje met een gedroogd boeket (€1,50). De achterkant is van geperst houtvezel en de voorkant is van gebold glas. Straks als ik uit huis ga wil ik een 'wall of frames' in mijn eigen stulpje creëren met allerlei verzamelde lijstjes en prenten :-) Het souvenir schilderij uit Nelson, B.C. met hert (€1,-) past hier dan ook goed bij. Door zijn vleugje rosé goud en kitscherige uitstraling wordt hij eigenlijk alleen maar leuker. 






0 reacties:

Een reactie posten

 

Happy Portfolio

Happy Instagram

Happy Facebook

Happy Posts

Happy Blogsociety

BlogSociety